And off I go

Bloggen är verkligen o-prio just nu. Har inte så mycket att dela med mig av förutom att jag lever och mår bra, thanx for asking! :) Följer så många mamma-bloggar nu så jag orkar fan inte blogga själv. :P Idag är det 42 dagar till bf iallafall, snart är vi nere vid trettiosträcket!

Snart fyller Vilda år också, den 10 mars blir min donna 2 år. Helt galet vad tiden har gått fort! Men samtidigt är det som att det aldrig har varit något annat heller. Vad var jag innan Vilda, vad gjorde jag? Vad betydde jag? Mycket tankar men dem skriver jag ner på papper till Vilda istället.

Vad har jag för mig om dagarna då? Jag syr som en galning. Vilda är ju på dagis 15/h veckan så då passar jag på att ha syatelje här hemma och det ser ut som att någon har sprängt en bomb med tyger, mönster och mönsterpapper.. uj uj. Men kul som fan är det. Hittills har jag gett mig på hur man syr mössor, dregelskarfs (fast det kunde jag sen innan), bebisvantar, trikå-byxor och en tunika i velour till Vilda.

Bjuder på lite bilder iallafall, nått är ni ju värda som går in här dag ut och dag in även fast jag knappt skriver ett skit.. ;)

Här är byxor till Vilda (stl 92) och till Lillebror (62)




En av mössorna som fått en ny stolt ägare, Ella.


Klänning/tunika i mysig velour. Påminner lite om Villervalla tycker jag.




Dregglis och bebisvantar



Blandat jox.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0