why?

Alltså. Jag har ju tänkt skriva ut foton i hundra år nu, men aldrig kommit till skott. Nu sitter jag här igen och försöker sortera och välja ut bilder, MEN.. det är ju helt sjukt omöjligt? Jag måste ha någon störning eller nått. Helt onödiga bilder egentligen, t ex en suddig bild på Vildas morgonfrisyr, "nej den kan jag ju inte ta bort.. måste skicka in!" Och flera bilder som är tagna efter varandra som ser nästan exakt likadana ut, måste promt ha alla dess också.. kan inte radera nått. Tycker det känns hemskt att radera bilder på mina barn, även om dem är suddiga/halva motivet är utanför kameran/osv. Fy. Svårt. Laddar över 301 bilder till fujidirekt.se nu iallafall, beräknad tid 30 min.. lovar att sidan kommer hänga sig när bilderna laddats över så att dem försvinner. Det skulle vara min vanliga tur det.

Jag kommer aldrig att bli klar med detta. Fastnar och drömmer mig bort när jag tittar på alla bilder. Awh, förlossningsbilder, bebisbilder på Vilda, vår gamla lägenhet, katten & hunden som småbäbisar, bilder på mig & Tomas.. ja.. Maj gaad. Walking down memory lane kan man ju lugnt säga.

Jag & Tomas på mammas bröllop i oktober -2010.
Liten lillebrors-kula och liten Trissan!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ah dom är riktigt lika! :D Visst är det kul när man ser sån pass likhet mellan syskonen? Jag tycker Vilda & Jack är ruskigt lika varandra. Framförallt på ögonen! Jag menar, vissa syskon är inte ett dugg lika varandra.

Ja men eller hur, kan man inte ge dom "sluta-växa" piller? :P bara för någon månad sådär ;)

2011-06-17 @ 14:28:47
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0