goddagens!

Nu känner jag att jag framstår som en väldigt negativ person när det blev två st. "arga mamman" så tätt inpå. Och det är jag ju inte. En negativ person alltså. Lite lättretlig när jag är hungrig men annars vill jag säga att jag relativt harmlös. Och glad!

Idag har jag promenerat som en galning så mina fötter har fått fina skavsår på alla möjliga konstiga ställen. Och det gör så ont, de enda skor som jag kan ha nu (som inte gör att jag måste gå som om jag skitit på mig) är mina ljusblå foppatofflor. Ehehe. Så vackert.

Det har blivit mycket kaffedrickande idag, först en tur hem till Anna efter dagispromenaden och sedan kom Emma över på kaffe/prat/vagndemontering. Perfekt. Nu har vi sittdelen på vagnen istället för liggdelen (det är fullt liggläge på den). Har en känsla av att Jack inte kommer nöja sig med att bara ligga ner i vagnen framöver för han verkligen älskar att åka bärlsele. Har släpat runt honom hela dagen i den och han tittar förnöjt, är glad och nöjd för att plötsligt toksomna snarka gott. Det gillar vi.

Idag var även sista dagens på dagis för Vilda, nu har hon sommarlov! Mysigt! Detta firade vi såklart med en isglass och sedan bad i vårat nya badkar. Nu ska jag snart ta tag i inbjudningskorten till Jacks namnfest.. gaah, det tar emot. Har skrivkramp sen igår när jag fixade med frågorna till tipspromenden. (Ja, ni läste rätt! Det blir tipspromenad och lekar på namnfesten, ingen kommer undan!)


Så här såg det ut imorse. Innan foppatofflorna fick ta över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0