Att dricka kaffe kl 23..

img_4822 (MMS)

.. är nog inte speciellt smart. Räknar med att somna typ vid fyra på morgonen. Grejt. Har haft en fin dag med finbesök, Anna kom över efter jobbet och då börnade jag iväg på blixtlåsjakt! Hittade inget i lilla Rimbo men det fixade världens bästa Tomas åt mig från Uppsala istället. På vägen hem hämtade jag upp Felicia och hennes lilla myra och så åkte vi hem till mig igen. Barnmys och chill eftermiddagen igenom, helt i vår melodi. Inga måsten och inga krav, avslappnat och fint. Vilda får sina små ryck som vanligt när  vi har gäster hemma och blir lite sådär lagom speedad. Det var kullerbyttor (ja, hon är tamejfan proffs!) på mattan, hopp i soffan och allmänt bus. Jack var otroligt nog vaken nästintill hela tiden och de hör ju inte till vanligheterna. Annars lyckas han alltid sova bort tiden när vi har gäster. Tack för idag tjejer, tycker om er! På bilden ser ni Vilda i sin one-piece som jag syr till henne, där inte helt klar alltså. Men för att skryta lite sådär oförskämt, fy fan vad skitsnygg den blir! Jag är bäst, ingen protest. Ser nästan bättre ut än min köpta äkta one-piece (som är uppsydd i Pakistan! Hmpf, 1200 spänn kostade den, tror dom får en jäkla vinst på dem..!) hursomhelst, imorgon blir den färdigställd, då får jag och Vilda mysa ikapp här hemma. :) hmm, pigg, jag? Nu är det visst Jerry Springer på tv, hurra..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0