Hej på er! Kul att se att ni är så många s...

img_3781 (MMS)

Hej på er! Kul att se att ni är så många som kikar in här trots att jag är sämre än sämst på att uppdatera. Ska försöka att bättra mig.  Idag har vi haft besök av Pinglan, Mike och Ella. Vilket betyder att det har varit full rulle här nonstop i tre timmar. :) Nu har dem åkt hem igen och Vilda har tokslocknat på soffan. Det blir en sen och kort tupplur för den här lilla donnan som vaknade kl. 09.20 (!) imorse. Rackarns skön sovmorgon fick vi och jag vaknade av en glad tjej som sa "gå upp NU mamma!" och en gomorronpuss. Kan inte bli ett bättre uppvaknande än så.  Jag har också som ni förstått äntligen fått hem min iPhone som jag försöker att förstå mig på.. Det tar ju sin lilla tid om man säger så. Men kul är den!  Nu ska jag snart sätta igång med middagen, revbensspjäll. Tomas går äntligen av sin jour idag och vi är lediga i helgen, så himla skönt! Imorn drar vi iväg på äventyr till Gävle. :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hur ser veckan ut för eran del?? Tänkte om vi skulle försöka styra en playdate??

Saknar mer!!

2011-01-07 @ 18:54:32
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: marit

Härligt att höra att ni är lediga och drar på äventyr!!

Tycker att du är superbra på att uppdatera - både på FB och på blogg, och är så glad över det!



Ha-det-fint-kram!

2011-01-07 @ 22:05:50
URL: http://www.formom.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0