Fredag (igen!)

Veckorna tickar verkligen på när man har lite på schemat. Ikväll är det jobb som gäller, dock bara till kl 21. Imorgon är vi lediga allihopa och det vankas kalas för min systerdotter Louisa som har fyllt sju år nu i veckan. Ska bli jättemysigt! Måste dock typ köpa presenten på Ica eller nått för jag har totalt glömt bort den lilla detaljen.. hmm.. men det ryktas om att dom har Pet Shop-leksaker där och det gillar hon så det lutar åt att det blir något sådant.

Vilda har inte alls varit på humör idag, morgonen var fin, då åt vi god frukost och pysslade lite med pärlplattor efter det men.. hon ville inte sova när den tiden kom. Totalvägrade! Dock somnade hon kl. 13.15 (och vi ska vara på dagis kl. 14 som vanligt) men för både deras och Vildas skull (som inte skulle bli sådär jätteglad om hon bara fick sova 20 minuter) så ringde jag dagis och sa att hon inte kommer idag. Är jag hemsk nu igen? ;)

Är bjuden över till syrran så jag tar lite för givet att hon kan vara barnis en timme mellan 16 & 17 tills Tomas kommer hem. Då hinner Vilda sova en bra stund och så får hon leka med kusinerna sen, skitbra!

Nu ska jag virka ett stekt ägg. Spännande va?


Bild från nån vecka sedan. Hur ofta somnar ungarna såhär numer? Aldrig!
Gosigast i hela världen! Ignorera skabb-mamman bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0