Dagen

Hallo. Jisses vad min rygg är arg på mig nu. Dagen har i princip bestått av att måla om Vildas rum, från rosa och brunt till vitt vitt vitt. Och det blir skitbra! Men helvete vad kort minne jag måste ha, tröttnade precis lika fort första gången vi målade om.. Innan är man jättetaggad och tror att allt ska gå i ett nafs, håhåjaja.. Icke! Fjorton strykningar senare så är nu ungefär hälften klart (förhoppningsvis, om det inte ser förjävligt ut i morgondagens dagsljus förstås. Det blir ju heller inte lättare av att hela rummet är fullt med grejer som man måste flytta runt med. Pjuuh. Men nu har jag gnällt klart!

Idag är det 91 dagar till BF och imorn ska jag till barnmorskan. Var skitlänge sen jag var där känns det som.. det enda vettiga man gör där ändå är ju att lyssna på hjärtljuden (och de vanliga föreläsningarna om rimlig viktuppgång - hon kommer bli besviken på mig!). På onsdag går jag in i vecka 28, tiden tickar på. Med start imorn så ska jag jobba sex kvällar på raken, ledig en och jobba fyra kvällar i rad. Känner mig redan trött bara av att tänka på det. Får se om jag får svar ang havandeskapspenningen med snart, hoppas den går igenom annars känns det väldigt drygt!

Det var lite kvällssvammel från min sida.. :) hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just på den "arga-ryggen-biten" är jag inte ett dugg avundsjuk på dig.. fast å andra sidan så behöver jag inte vara gravid för att min rygg ska bli arg på mig, tycker den är arg mest hela tiden...>.<



<3

2011-01-11 @ 08:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0