Middagskonversation

Jag: Vilda, vad ska vi äta till middag idag? Kommer inte på något gott..

Vilda
: TUTTAR! *klämmer på mina tuttar genom tröjan* (?)

Jag
: Hallå där Barbro! Vi kan ju inte käka tuttar heller.. något med potatis och bacon kanske?

Vilda
: Neeej, inte tatis.. inte bacon.. äta tårta, kakor.. bullar! Fika lite istället? Inte middag!

Jag
: Haha, nej vi måste ju äta riktig mat, fika får man göra efter maten. Men potatis kör vi på då?

Vilda
: Tatis.. okej.. MASSA SÅS!

Jag
: DEAL!


Det märks att min dotter uppskattar det goda i livet. ^______^ Tuttar, fika och sås!



Blev fruktansvärt sugen på geléhallon helt plötsligt..
kanske för att hallon heter tuttebär på norska?

Cravings!



Kommentarer
Postat av: Anna

haha, härlig konversation! <3

2011-02-17 @ 17:59:33
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: maja

haha :D

2011-02-18 @ 15:03:12
URL: http://majahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0