Beställt

Häromkvällen var vi iväg på middag hos Emma & Magnus i Uppsala och av någon konstig anledning så kommer jag och Emma alltid in på ämnet.. förlossningar! Haha. Hon hade köpt en bok som hon tyckte jag skulle låna men det ville jag inte.. och väl hemma igen så blev jag så sjukt nyfiken på boken ändå (som handlar om just förlossningar och allt däromkring) så jag kunde inte låta bli att "klicka hem" den från adlibris. Fick mail imorse om att dom skickat den så inom några dagar så borde den ha kommit hem till mig. Då blir det läsa av! Visst att jag har en förlossning bakom mig men det skadar ju inte att läsa på lite.. igen. :)





Den här boken fick också följa med; Virka roliga amigurumis av Mia Bengtsson. Ser lovande ut! Det gäller ju att hålla sig sysselsatt..

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år & flyttar snart till hus

"Att föda" är riktigt bra. Den läste jag när jag väntade Max.

2011-02-15 @ 17:52:19
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Linda

Att föda är kanonbra! Den läste jag innan Leon föddes och det gjorde det hela mindre läskigt. Sjukt bra bok!

2011-02-15 @ 18:07:47
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad roligt :)

Har fått en bok av juste henne; Gudrun när vi var på föreläsning på Danderyd. Fast den handlade mer om smärta och förlossning!

2011-02-16 @ 09:20:32
URL: http://napolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0