Torsdag.

Idag var jag, barnen, mamma och Björn ut till huset. Dom blev sålda på en gång och tyckte att vi gjort en mycket god affär! Skönt att höra, hehe..

Dom hjälpte mig även att sätta på nya dubbdäck på min bil så att det går lite lättare att köra ute där i urskogen.. Så nu kan jag köra isracing!

Imorn ska jag och barnen till kyrkan, Kyrkis har avslutning där. Hörde något om Luciatåg så det ska bli mysigt. Kul att få träffa lite folk också, var länge sen vi var där. På Kyrkis alltså.

Nu blir det köttbullar och mackaroner, som min karl lagat.. Medans jag legat och halvdött på sofflocket. Det kallar jag god arbetsfördelning!

Pic: Jack och leksakerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0