Godmorgon!

Igårkväll hjälpte min älskling mig att fixa iordning arbetsbänken och flytta runt möblerna nere i min sy-studio. Är så nöjd! Visst att väggarna är typ.. himmelsblå med en bård högst upp.. men det är så skönt att ha ett rum till mina saker och mina tyger, så att var sak får sin plats. Känns underbart! Flyttade även in i den gamla skänken och jisses, så många små lådor att lägga prylar i. Perfekt för knappar, nålar, syrullar, virknålar, stickor.. Haha. Kan fortsätta en bra stund. ;)

Nu ska jag dricka dagens första kopp kaffe, vi har redan hunnit med en hel del här hemma. Badat barn, kollat på barnprogram, bäddat alla sängar.. jaha, var klockan halv tio redan!? Här går det undan.


Tänkte ta lite bilder runt omkring i huset sen, så håll utkik idag om ni vill se hur vi har det här hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0