Rugg-väder

Jag förstår inte vad vädret har för problem egentligen. Känns mer som höst än vår. Lite smått deprimerande. Hade ju tänkt ta en långpromenad idag men jag har ingen lust att gå ut när det är så här trist väder. Underhåller oss inomhus istället med pyssel och lek.

Jack sover och Vilda har precis ätit lunch, det blev yoghurt och hård smörgås. Inget annat dög. Både för och nackdelar när barnen själva kan berätta vad dom vill ha och tok-vägra allt annat. Hmm. Vilda är så jäkla söt, jag hade precis ätit upp min smörgås och hon säger "Min mamma är duktig tjej! Äter upp sin smörgås." Nawh.

Nu ska vi greja vidare här hemma. Längtar tills Tomas kommer hem, idag i normal tid. Han har jobbat över varje dag annars, hinner liksom knappt orka vara vakna tillsammans då. Men nu är det helg, SÅ HIMLA SKÖNT!

Finaste Vilda, foto: Björn Palm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0