v. 12 (11+0)

Måndag betyder veckobyte och jag och grynet går in i vecka 12 idag.. yay! En lite milstolpe. Den här sista veckan gick ju sjukt fort, bara jag som tycker det?! Hann liksom inte med något alls.

I helgen var jag ju ledig, så i lördags åkte vi hem till min syrra i Sthlm som bjöd på middag och hela baletten. Mycket mysigt! Igår mekade Tomas med vår ena bil(jävel) hela dagen så jag och Vilda underhöll oss på annat håll. Åkte iväg och lekte i parken, tvättade här hemma. Mja. Efter middagen åkte vi hem till min mamma och drack kaffe och knölade i oss lite äppelpaj.

Oh, that's all for now.. ska passa på att sticka lite nu när Vilda sover. Har fått dille på "pulsvärmare", men funderar på om jag ska sticka ett par sockor till Vilda (försök # 2).


Just det, klurar lite kring ett citat jag läste i en citat-bok för massa år sedan;


Det är en tröst att hösten är så vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0