tandis.

Idag hade Vilda tid hos tandläkaren. Första gången, nån bvc-genomgångsgrejs. Kom dit med tio minuter till godo, satte oss vid lilla lek-bordet och väntade. Och väntade. Och alla gick före oss. Tillslut frågade jag om man skulle skriva in sig eller nått och då sa hon i vid disken att hon skulle titta i datorn om vi fanns med (?). Nej, inte då. Ingenstans. Inte imorn, inte igår. Konstigt när jag har fått en kallelse, men jaha. Vi ska tillbaka imorn igen vid 11.00. Så det var bara att harva hem igen.

Blev glad när jag såg att posten kommit, hurra, mina nya stickböcker! River upp paketet från adlibris och inser att det är fel grejer, jaha? En bok var rätt men inte den andra, så jag har tydligen fått någon annans order till min adress. Jävla *piiip*. Jag som vill börja sticka mina bebissockor.

I samtal med kundtjänst så ska dom skicka nya böcker + returlapp för de jag fick idag. Bra det.
Hoppas dom tog snabbfrakt för jag vill ha mina grejer pronto.


Så nu hoppas jag att inget annat kan gå fel idag. Ska jobba ikväll och jag orkar inte med massa konstigheter!

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu är det bara 200(!) dagar kvar.. Känns som en evighet..

2010-09-08 @ 15:19:11
URL: http://bebisrelaterat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0