onsdag

Är världssämst på att uppdatera bloggen, men vi lever och mår bra här på 35 F. Idag har vi varit inne i Norrtan och myst med Lynn & Anna och haft det allmänt jävla bra. Love my friends! Inga krav och inga måsten. Bara soft som sjutton.

Vi drog en repa på "torget" och jag hittade skor till Vilda. Man kan nästan säga att hon valde dem själv, rosa med Hello Kitty på. Mm. Inte mitt förstahandsval utseendemässigt men det var faktiskt dem som var mest praktiska och prisvärda. Och är Vilda nöjd så är väl jag också nöjd! Hittade lite strumpbyxor och vantar också som fick följa med hem. Sådant försvinner ju hela tiden här hemma hos oss, och på dagis med för den delen. Bäst att ha ett gäng till godo.

Nu är vi hemma igen och Tomas lagar maten medans jag ligger och jäser på soffan i mina nya "yoga-byxor" aka. tjockisbyxorna. Haha. Skitsköna med mudd vid magen och inget som stramar åt. Kommer bo i dessa hemmavid.

Lynn pimpade mina naglar också, blev mycket nöjd! Svart med nått snajdigt glitterlack ovanpå. Skiftar i orange och grönt, vi gillar´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0