Till Vilda

Det var länge sen jag skrev till dig, Vilda. Mycket har hänt sen sist. Vår lilla familj ska bli lite större, du ska få en lillebror! Fast det vet du ju redan. Nästan varje gång du går förbi kylskåpet så vill du titta på lillebror som finns där på kort på dörren. "Titta lillebroor" och visst får du det! Bredvid ditt dagisfoto sitter de allra första bilderna på honom, han den där outforskade som vi inte vet så mycket om än. Det jag kan säga är att han är lika vild som du var när du låg i min mage - vill inte alls att mamma ska sitta still en sekund. Du kommer bli en underbar storasyster, det känns i hela mig. Fina, snälla, Du.

För varje dag som går så gör du mig och pappa så stolta ska du veta, Vilda. Att du alltid är så glad och nyfiken och har nära till skratt. Du lär dig otroligt fort och vi har nästan svårt att hinna med här hemma - varje ord snappar du upp och nu vid 21 månaders ålder har du sagt meningar med både tre och fyra ord i rätt sammanhängande ordning. Kan vi stanna tiden en stund så att jag hinner uppskatta allt du gör och allt du är?





Jag vet inte hur jag ska få dig att förstå hur mycket jag älskar dig. Jag kan inte säga det nog. Jag kan inte tänka det tillräckligt. Alla miljoner pussar, kramar och vyssningar räcker inte till. För all den kärlek jag känner för dig..  mitt lilla liv.



Ps. Jag vill tacka dig för att du har ett sådant strålande morgonhumör. Det smittar av sig på mig och vänder varje morgon till något mysigt och härligt. Att få gosa med dig på morgonen är vad som tar mig igenom hela arbetsdagen. Ds.

Mamma och pappa älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag börjar gråta... :(

älskade lilla vilda. och lillebror!

ni är ju världens finaste alla fyra.



snart är där bannemej en knodd i min mage också! det ska jag se till. vill också ha bebiiiiiiis!

2010-11-29 @ 21:07:44
URL: http://emmaebba.blogg.se/
Postat av: Ingela

Så fint skrivet blir alldeles tårögd, puss på dig <3

2010-11-29 @ 21:48:21
URL: http://ungfyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Mrii

Ååh sluta vara så jäkla gullig ;) gråter en skvätt



Puss på hela er underbara familj!

2010-11-30 @ 09:03:05
Postat av: Mamma

Känslomässig? JAG? - nee. Tårarna flödar såklart.

2010-11-30 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0