Ingen lust.

Har inte haft någon större lust att skriva något här de senaste dagarna. Har jobbat, dvs. gått runt halva orten (i frikki'n jävla snöoväder). Har känt mig väldigt ouppskattad och tagen för given de senaste dagarna, både på jobbet och privat. Sura, griniga tanter och gubbar på jobbet som man ska försöka hjälpa men oavsett vad man gör blir inget rätt (?). Så jäkla svårt är det inte att koka pasta eller dammsuga liksom. Suck. Men nu skiter jag i det. Nu är jag ledig ett par dagar framöver och ska bara fokusera på mig och min lilla familj.

Tomas åkte iväg på jourlarm nu på morgonkvisten så jag och Vilda har suttit i soffan och kikat på Dora - utforskaren. (En favorit för lilla damen). När T kommer hem ska vi baka lussebullar och pepparkakor. Det ska vi ägnas oss åt idag. MYS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, myys! ^^



Ha en toppen dag darling! =*

2010-11-27 @ 10:37:03
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Hej. Kan du ses något idag för att få betalt för halsbandet? Eller imorrn? Vi ska iväg och handla nu snart och det kommer nog ta hela dagen.

2010-11-27 @ 11:03:47
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0