Jag dör.. typ

Hoppade in och jobbade på mitt "gamla jobb" idag, och fy helvete.. jag har stått upp i typ sex timmar! Ont! Stått, gått, sprungit, släpat och trixat. Kört en palldragare of Doom.

Men det värsta av allt är jag knappt har sett Vilda alls idag :( En och en halv timme imorse innan vi gick till dagis, sen ringde ju jobbet och allt.. Så Vilda fick gå från 9-17, känns inte alls roligt. Hon var skitseg när Tomas hämtade henne, jättetrött. Däckade runt sju, ovaggad. Usch, känns jobbigt att ha varit ifrån henne så länge nu :(

Jag ska jobba imorgon och på fredag också, eventuellt helgen också men jag vet inte om jag pallar. Mitt gosebus. Nej, så här tänker jag inte ha det, inget heltidsjobb 10-19 framöver, det skulle jag aldrig klara..



Barbro, vakna snart så jag får flytta dig till våran säng istället och sova bredvid dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0