Var är Imse?


Fruktansvärt inte pigg. Är jag. O-pigg alltså. Om man kan säga så..

Note to self; fem dagars kvällspass + helgjobb dag på raken kanske är lite att ta i.


Känner mig bättre idag, bara lite seg. Tog en morgon-nap med Vilda imorse runt 10.30, himla skönt. Sov gott i en hel timme där på soffan, hon och jag. Mysigt! I övrigt har vi inte haft mycket för oss idag. Vilda mår bättre och är inte lika snorig så det har inte blivit så mycket snorsugande idag (mysiga detaljer va?)

Snart kommer Tomas hem, då är det min tur att åka och jobba. Hoppas kvällen kommer att gå fort.
Inte för att jag inte tycker om att jobba, det har bara blivit lite väl många kvällar nu..

Me todäj, fräsch som en sommarvind!
Eller så är det filtret. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är verkligen tråkigt att må så där! Men skönt att höra att ni mår bättre i alla fall. Kanske du ska ta det lite lugnt med jobb i helgen :-)



Trevlig helg på er! Kram.

2010-03-19 @ 19:25:22
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0