Ryggjävel!

.. och bröstkorgsjävel! Har haft ont hela dagen, det känns som att jag har tusen kilo sten på bröstet när jag andas djupt eller vrider mig, kan fan inte ens sträcka upp armarna ovanför huvudet.

Antagligen har jag sträckt mig på någon skön vänster. Men när? I sömnen?! o___O


HURRA!



Nåväl. Anna kom hit efter jobbet och lekte lite, gick en kort promenad med hunden för jag orkade inte gå så långt. Känner mig som en ranglig gammal kärring. :( Tobbe kom hit också, då blev han spöad i "En lång och en kort" (ett kortspel).. eller ja, man kan säga att han spöade sig själv. ;) Men han tog hem sista rundan iallafall och den är ju faktiskt svårast, så ett litet plus i kanten får han iallafall! :D

Slapping in the sofa nu iallafall, Tomas leker med Vilda på golvet och jag ska försöka hitta en bekväm ställning att sitta/ligga i. Hmpf. Ikväll är det Grey's iallafall, alltid något..

Kommentarer
Postat av: Anna

han var verkligen dum mot sig själv! =P

men som sagt, hellre det än att hamna på sista plats själv. ;)



Krya på dig med bröstkorgen darling! Vill inte att du ska ha ont!



Tack för en toppen kväll! <3



LOVE !

2010-03-24 @ 22:00:19
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Sara

usch jobbigt att ha ont. hoppas det ger sig!

2010-03-24 @ 22:28:26
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0