Måndag

Guud. Känner mig helt bakis. Fast bakis på socker. Efter en hel helg med fullt kalasande, tårtkäkande och kaffedrickande känner jag mig helt uppblåst och ont-i-huvudet-slut-som-kalas-artist.

Uj uj. Nu är det ett tag kvar till nästa kalas. Rackarns många som fyller år i mars i min släkt.. nästa på tur är min syrra Marie, sedan min plastmamma och plastpappa (som båda fyller på på samma dag, creepy?) sedan är det  Tilda (som dock inte är min släkting :P) som fyller 1 år den 30 mars.

Vi har haft supermysigt under helgen i allafall, och Vilda med. Hon har sovit som en liten gris nätterna igenom efter alla aktiviteter och alla roliga människor som har varit här och uppvaktat henne. :)

Idag börjar ännu en arbetsvecka, jobbar kväll måndag-fredag och sedan dagpass lördag-söndag. Ser fram emot det! När Vilda vaknar efter sin lilla lur snart så ska vi dra ut på en promenad i vårsolen. Satt på balkongen för en stund sen i bara t-shirt och smuttade på en kaffe. Snart är våren här på riktigt! :D

Jag, Vilda, Mia och Tilda igår. Har lagt upp fler bilder på bilddagboken, Mia! :)



Kommentarer
Postat av: Sara

oj ska du jobba varje dag? Tufft men bra me pengar antar jag =)



man blir verkligen trött av kalas!

2010-03-15 @ 12:49:51
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

hiihih ja lilla mathilda fyller år på samma dag som lilla jag :D Vad fina ni är allihopa :D

2010-03-15 @ 23:51:04
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0