Härliga måndag!

Solen skiner. Jag mår bra och jag är glad! Och framför allt, ledig! Hurra!

Dagen började tidigt, och vi (dvs jag och Vilda) har redan hunnit käka en god frukost, fixa lite tvätt, leka med femhundraåttioleksaker och badat skumbad!

Tiden är på min sida idag märker jag. Nu sover Vilda sin första lilla lur, jag ska passa på att dyka in i duschen och styra upp mig. Klippa håret också, långt som tusan nu. Sidecuten alltså. Ja, resten också för den delen :)


Wiho.. och senare idag ska jag träffa Anna! Sola kanske? Hurra igen!



Ni märker hur sammanhängande allt är just nu.. har fortfarande ingen större blogglust men det är kul att ni är lika många som vanligt som kikar in här varje dag :)

Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Häj bäjb!

Mitt hår blir inte ett dugg fett utan schampo, tvärt om! Det har fått volym och blivit jättemysigt! Men man får ju "gnugga" ordentligt i hårbotten med balsammet såklart, annars kanske det inte blir så najs. Tycker balsammetoden funkar helt underbart bra på mitt torra barr än så länge! :)



KRAM!! <3

2010-03-22 @ 14:08:20
URL: http://norrtannytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0