Dagen.

Har haft en jättefin dag. Mia & Tilda kom hit vid tio-tiden, massa lek och prat. :) Anna droppade in efter ett tag också, och strax därefter behagade de små donnorna (Tilda och Vilda alltså..) att somna. Jag färgade Mias hår och därefter fick jag också plocka lite ögonbryn. Yey!

Har mått lite konstigt hela dagen dock, halsen känns ond och huvudet är lite.. bomullsfyllt? Detta har jag inte alls tid med då det är dags för lite äventyrande imorgon..

Vi ska åka stor läskig båt, käka smörgåsbord, dricka gott och sedan dra ut på krogen en sväng när vi kommer tillbaka till Norrtälje. Måste jag påpeka att det var typ hundra år sedan jag var ute i svängarna? ;)

Tomas ska vara hemma med Vilda och bara ha det bra. Hans eget val ;)

Har knaprat lite alvedon nu iallafall, sitter och degar i soffan och letar efter ett bra stickbeskrivningar. Börjar tröttna lite smått på virkningen nu. Har så mycket virk-grejer nu så det kan ju vara kul med något stickat?

Bild från Vildas kalas 13/3. Kusinerna bjöd på kakor.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0