två dagar till.

dsc02993 (MMS)

Nu är det semester! För Tomas del iallafall. Jag har två arbetspass kvar, lördag & söndag. Sedan är det semester.. på riktigt.. Idag kändes det dock som höst och inte alls speciellt somrigt. Det var 16 grader utomhus tydligen, hallå? Klart att det ska bli så lagom tills vår semester liksom. Nej, det hinner nog styra upp sig. Nu funderar jag på om jag ska sy litegrann. Vad vet jag inte. Eller ska jag virka kanske? Hm. Tomas har somnat här bredvid mig i soffan, tidigare låg Ebba (hunden) på andra sidan om mig och snarkade och fes i sömnen. En riktig toppenfredagkväll alltså!


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vad skönt med semester. Har ni planerat något speciellt. ?

Jag har börjat med att jobba en vecka nu av dem fyra som jag ska jobba i sommar. hihih när alla nästan går på semester då börjar jag jobba. :D

2010-07-24 @ 01:03:47
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0