Yes!

Har suttit med henna i skallen nu i två timmar. Bäst att det blir ordentligt rött nu annars blir jag grinig. Ska leta reda på min bryn-färg också, så att mina ögonbryn kan få sig en omgång.. är sugen på att färga ögonfransarna också men det tänker jag inte göra själv en gång till. Aaaaj. Svider som faan om det kommer in i ögonen (som det gjorde den första & sista gången jag färgade själv, he he)..

Märks det att jag är aningens understimulerad? Bloggar som satan idag.

Vilda och jag har lekt med varenda pryl vi har här hemma. Vi har "pyntat av" granen och plockat bort allt annat julpynt i lägenheten. Är så trött på julen nu så nu ryker grejerna! Ska leta fram våra vanliga gardiner till vardagsrummet också. Var tusan jag nu lade dem..

Hej dåå julen!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Stå solarium? Vart finns det? Jag solade i sånt när jag solade på sjukan för många år sen.. men då var det pga exem.



Jag solar på meddo ibland, men mest på figurtrim. Ligger uppe vid hemmabutiken! Bästa solarierna :)) I lööv it, så skönt, och så ser man inte så blek och jävlig ut såhär på vintern :)



Va fin du är nu, det är ju helt sjukt. Jag fattar inte hur du har orkat kämpa på så med vikten med en liten hemma! En annan kämpar med fem kilo hahah! KRAAM!!

2010-01-04 @ 14:32:44
URL: http://hhannee.blogg.se/
Postat av: Ann-Caroline

Åh hur blev håret? men brukar inte du färga själv? Tack för kommentaren och att du tror på mig gumman! Kram

2010-01-04 @ 15:51:28
URL: http://anncarolinestranings.blogg.se/
Postat av: Mia

mästerfotografer är väl bara förnamnet vad gäller dig och tomas..;) hehe..

får ta och leka nån dag nu tycker jag... tänkte undra lite allmänt med om du skulle vilja ta dig an att klippa lite i mitt barr? stort behov av det, men inte lika mycket ekonomiskt oberoende, så kan vi kanske deala lite med tatueringar i utbyte (att vi räknar i klippningar/tatueringar istället för pengar) materialkostnad blir det enda som läggs? Låter det som en bra deal?

Kraaaaaam

2010-01-04 @ 17:20:20
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0