Nyfix.

Har ändrat bloggdesignen nu så den bör fungera i de flesta webbläsare. Är inte klar än men hellre att det ser lite tomt ut än att den inte fungerar som den ska. Så håll ut.. eller nått.


Idag är det måndag. En riktig seg och tråkig måndag. Vilda vaknade tidigt imorse, till mitt förtret.. var så himla trött. Men det är ju bara att pallra sig upp. Nu sover hon dock igen, och jag sitter här och ugglar. Känner mig som en tråkig morsa idag, lallar runt i mjuksbrallor och en hög tofs mitt på skallen. Halvsmutsigt hår och bara allmänt sunkig.. Kanske känns bättre efter en kopp kaffe. Prövar med det.

Barbro och jag häromdagen. Då var jag fresh iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anna

Byns snyggaste MILF =*

2010-01-18 @ 19:34:46
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0