Musik.

Jaha, då var det ett nytt år. Och ny möjligheter.. som man brukar säga. Allt känns precis som vanligt här hemma hos oss iallafall. ;) Vilda springer runt skvatt naken och njuter av livet. Det är gott. Livet är gott. Livet är bra.

Nyårsafton spenderades i goda vänners lag, med en massa god mat, prat och buzz-spel. Tack fina, fina vänner! Vi kom hem runt tre tror jag, somnade runt halv fem. Gick upp med Vilda som var piggelin, själv kände jag mig oförskämt pigg också.. har varit ute med hunden, tvättat, städat badrummet och nu lyssnar vi på musik.

Min händiga karl har styrt upp en dator som är kopplad till högtalarna. Och den datorn styr jag via min laptop, hur klockers som helst. Inga vidriga sladdar, de har vi nog av som det är.. ;)

Idag blir det Winnerbäck. Börjar känna mig lite seg nu så jag tror jag ska lägga mig här i soffan och spela Super Mario på datorn.. det var alldeles för länge sen. :)

Hoppas på middagsgäster ikväll! *håller tummarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0