Good, good day

Mår så grymt mycket bättre idag. Otroligt hur humöret och måendet kan svänga sådär. Ångesten är som bortblåst och jag är glad idag! :) Glad för att jag har min fina familj och fina vänner. Varför ödsla energi på sådant som har varit som man ändå inte kan göra något åt? Gjort är gjort och det är bara att blicka framåt och ta ett steg i taget.

Jag, Tomas och Vilda åkte iväg till Thuns idag. Jag fyndade ett par mörka jeans, en tjocktröja (den turkos-randiga på bilden), 4 par trosor och en fancy maskara för 595 spänn. Värt'! Så jag är nöjd. Tomas hittade en snygg t-shirt och kallingar, Vilda fick fyra par strumpor.

Ikväll kommer min pappa med fru på middag, ska bli jättemysigt!




Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Snygg tröja :D

2010-01-31 @ 01:25:37
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0