2009 (lite sent, men vafan)

Baxade den här snajdiga listan hos Soya. :)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag födde barn. Vilket var det absolut häftigaste jag varit med om, no doubt.

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte om jag avlade några, så njae.


3. Blev någon/några av dina  vänner föräldrar i år?

Ja, Mia till exempel. :D


4. Dog någon du känner?

Ja. ♥


5. Vilka länder besökte du?
Inga.


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jobb?


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
10 mars.


8. Vad  var din största framgång 2009?
Mitt mammaskap.


9. Största misstaget?
Att jag inte lyssnar mer på magkänsla. Att jag är för snäll fastän jag vet att jag inte borde acceptera vad som helst. Dock blev jag bättre på det några månader in i 2009.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det vill jag inte påstå.


11. Bästa köpet?
Eh, ingen aning?


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Vilda och räkningar/utgifter.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min underbara sambo, mitt barn och min familj. Och mina två nyfunna vänner, Mia och Lynn! ♥

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Winnerbäck. Men så brukar det vara varje år..


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, absolut!


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Uppskattat tiden, den gick så fort.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Kommer inte på något.


18. Hur tillbringade du julen?
För första gången på många år var vi tillsammans allihopa.  Mamma, pappa, styvförädrar, systrar, svåger, syskobarn och så vi. :) Och två hundar. Intensivt men underbart.


19. Blev du kär i år?

Om och om igen.. :)


20. Hur många one night stands?
Inget. Kuriosa; har aldrig haft ett ever. Haha.


21. Favoritprogram på TV?
Grey's anatomy (med Anna).


23. Bästa boken du läste i år?

Tror de hette "Freja", "Idun" och "Saga". Av Johanne Hildebrandt. De enda böckerna jag läste 2009. Hehe..


24. Största musikaliska upptäckten?

Äh. Inget speciellt.


25. Något du önskade dig och fick?
En frisk, underbar bebis!


26. Något du önskade dig men inte fick?
Tror jag inte..


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade kalas med släkt och vänner och sedan grillmiddag på kvällen med sällskapsspel och mys. :)


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett helg-jobb? :P


30. Vad fick dig att må bra?

Min familj och mina vänner.

 

31. Vilken kändis  var du mest sugen på?

Edward? Haha!


32. Vem saknade du?

Samma person som föregående år. Fast med blandade känslor. Kärlek/hat?


33. De bästa nya människorna du träffade?

Utan tvekan Mia och Lynn.. så jävla glad över att jag hittade dem!


34. Mest stolt över?

Min dotter och min viktnedgång.


35. Högsta önskan just nu?

Att min familj och mina vänner och jag får ett toppen-år tillsammans. Att alla är glada och friska, och att jag får ett jobb så Tomas får vara pappaledig och njuta av Vildas sällskap. :)

 

GOTT NYTT ÅR! (i efterskott!)

 


Kommentarer
Postat av: Lynn

Love you! <3

2010-01-04 @ 09:36:27
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0