Blaj blaj.

Med sladdar överallt sitter jag nu i vardagsrummet med datorn. Tjoho. Vilda somnade för en halvtimme sen, övertrött som få och jättebusig! Upp i knät, gosa lite, sno kontrollerna till tv:n, böka runt, ner på golvet, leka med fällen, komma och gosa, böka runt, ner igen, upp igen.. Trollfia.

Tomas har fortfarande inte kommit hem, det var tydligen en gigantisk vattenläcka på ett bank-kontor i Märsta.. så han blir nog borta ett bra tag till. Då blir han hemma från jobbet imorn iallafall, mysigt för mig och Vilda! Även om han kommer sova halva dan.. men ändå. :)


.. och varför är jag såhär pigg nu för? Denna energi kunde jag väl ha haft tidigare idag? Men icke!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Det har du rätt i!



Allt bra?

2010-01-19 @ 08:31:30
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0