Bad hairday


Herre min..! Jag känner mig halvt död idag. Även fast jag har haft mycket plats i sängen så kan jag nästan identifiera mig med en av de där ärtorna i "Prinsessan på ärten". Efter solandet igår gick jag och Anna en sväng på stan, hade Vilda på armen i hennes bilbarnstol och det väger ju en del.. Känns som att jag varit på gymmet i flera timmar men bara använt höger arm. Ha ha.. Eh..

Somnade med blött hår också så nu ser jag ut som ett litet lockigt skogstroll. Bjuder på en pissig webcam bild, håll till godo. :) Nu ska vi snart packa in oss i bilen och åka iväg igen, ska hem till min ömma moder som är ledig idag. Mys! Ska passa på att ringa lite jobb-samtal också så håll en tumme eller två för mig idag..!

Måste.. bara.. ligga ner.. en stund till. Vilda har somnat också, vilken timing.


Kommentarer
Postat av: Lynn

...men måste du vara så snygg, kvinna?!

2010-01-12 @ 12:12:03
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0