1 februari

Jaja. Så var det februari nu alltså. Snart dags för 1-års kalas alltså. Ångest!

Har ägnat den sista timmen åt att dega runt på facebook och glo igenom lite av Anna's gamla-bilder-album. Där fanns en hel del bilder som jag inte har på min egen dator och fy f*n.. Hur kunde jag se ut så där? Aldrig, aldrig ALDRIG mer! Det lovar jag mig själv tamejtusan. No more junk in the trunk.. någonsin! (och nej, jag vill inte lägga ut någon före-bild. Klarar inte av det).



70 kg 70 kg 70 kg. 4-5 kg kvar till målvikt!



Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Ja nu är det snart mars.. 1 år redan. Det är inte klokt vad fort det går.

2010-02-01 @ 11:40:37
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0