00.01

Imorn är det ju tydligen 13:dag jul och min karl är ledig. Detta ska vi fira med att åka in till "stan" och storhandla. Ska försöka passa på att ta en sväng förbi solariet (solariumet?) också. Denna gång tänker jag dock ligga ner..! Första gången blev det ett stå-solarium för jag tyckte att det verkade så spexigt.. men redan efter några minuter mådde jag illa och fick nästan migrän av de där jävla fläktarna.

Efter handlingen ska vi hem till Anna och inviga hennes nya köksmöbler. Sweet!

Ska väl försöka knoppa in om en liten stund, Tomas har somnat på soffan här bredvid mig och Vilda sover gott sedan flera timmar tillbaka. :)


Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Ledigt är bra! :)



Vi kanske se ikväll då (?), då det ryktas om bords-invigning och finkaffe hos en viss liten Anna...! :)



Kram!!

2010-01-06 @ 11:04:49
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0