Thank you

Lyssnar på Dido och kan nästan känna doften av Nag Champa-rökelsen. Det är otroligt hur vissa låtar kan ha en sådan effekt, framkalla minnen och till och med lukter. Men jag är tacksam. Jag behöver minnas hur svårt det var för att förstå hur bra det är idag. Att inse det fina och goda jag har här i livet..  Hade vi gett upp på varandra så hade det aldrig blivit någon liten Vilda.. Jag älskar dig så mycket, Tomas!

"I want to thank you
for giving me the best day of my life

Oh just to be with you
is having the best day of my life"








"And I won't go
I won't sleep
I can't breathe
Until you're resting here with me
"


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

åååh vad fina ni är :D

2010-02-24 @ 22:16:47
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh så romantiskt! ;-)



Det stämmer verkligen det du säger om musik, minnen och lukter. Ibland är det bara så himla mysigt att sitta och lyssna, minnas, kanske gråta en skvätt eller bli sprudlande glad!



Härligt att ni hittade tillbaka till varandra och att Vilda kommit till världen.

2010-02-24 @ 22:23:58
URL: http://josselyn.com
Postat av: Felicia

Vad du och Vilda är jätte lika på översta bilden!:)

2010-02-25 @ 12:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0