Sänka skepp

Gårdagens introkväll gick jättebra. När vi skulle hem från skogarna hamnade vi dessvärre i diket.. mötte en lastbil och vi höll ut lite för mycket, så bara.. *poff*.. gled vi fint och lugnt ner i snön. Det blåste och snöade hur mycket som helst, och vi försökte skotta och sanda runt däcken men det gick inte alls. Bör tillägga att minst 6-7 bilar åkte förbi oss, och INGEN stannade ens för att fråga hur det var med oss. Tack!

Efter en stund kom iallafall ett jättegulligt par och hjälpte oss dra upp bilen, vilket var guld värt. Tur att det finns goda människor, annars hade vi väl fått sitta kvar där ännu längre och vänta på en bärgare. Jag blev iallafall redigt förkyld efteråt, kall som en isbit när jag trillade innanför dörren här hemma.

Idag har jag knarkat te, vitlök (krossad, nedsköljd med vatten!), halstabletter och några ipren för att få ordning på det här. Ska ju gå intro ikväll igen och jag varken kan eller vill missa det! :) Jag älskar det här jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0