Kiwi.

Fortfarande förkyld men ingen feber. Så jäkla skönt. Sitter och käkar kiwi, helt klart underskattad frukt. Mums. Tänk kiwi-juice? Åh, gud så gott det skulle vara. Bara svepa en liter sådär. Men total waste of fruktkött. Men ändock, mums..!

Ja. Så oerhört spännande är min dag. Vilda sover och jag kollar med ett halvt öga på Top Model. Snark. Hundraåttioelfte reprisen..

Vilda den busungen har börjat intressera sig för lampknapparna på väggarna, hon sträcker sig som tusan och står och trycker av och på lampan i hallen och fascinationen är total. :D smart_tjej_09!


Kommentarer
Postat av: Lynn

Kiwi är verkligen supergott! Fast jag får alltid associationer till en urgröpt hamster när jag har ätit färdigt och betraktar skalen... Läskigt med håriga frukter! :P



LÖV!

2010-02-05 @ 12:57:36
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Mia

men va faaan...

nu vart det ju mycket jobbigare än det var innan... en sak att inte veta vart grejerna har tagit vägen, men det blir ett helt annat projekt nu när man vet VAR grejerna har hamnat men inte har en aning om HUR man får tillbaka dom dit där dom ska vara...>.<

2010-02-05 @ 15:14:56
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0