Ebba

Ebba är en hund av kvinnligt kön, men redigt mycket skägg. Finaste skäggiga damen som någonsin gått på fyra ben. Mitt hjärtegos! Jag, Vilda & Ebba flyger solo (för att sno Mias uttryck..) ikväll, Tomas har nån kick-off med jobbet i stan. Middag och krog-grejs. Vi tjejer tänkte krascha Anna's lilla tjejmiddag, med buller och brak! Eller nått. Vilda sover just nu, och när hon vaknar så drar vi.





Puss mamma! (Någon som vill donera pengar så att jag kan fettsuga mitt halv-sladrigga gäddhäng?)




Klickbar bild. Bilden blev så jäkla stor och jag orkar inte göra om den.. så klick klick om ni vill se nyaste tillskottet.

Kommentarer
Postat av: marit

Urläckra bilder!! Ja, det är klart att om du är ute på en liten flygtur med resten av familjens tjejer så förstår jag att du inte har tid med telef. Ville bara säga att jag levererat dina grejer, berättar mer om 'det runtomkring affären' senare i annat media...

Ta det lungt och se till att du landar elegant!

2010-02-12 @ 16:51:45
Postat av: jessica

superfin tattoo :o)

2010-02-12 @ 17:37:53
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

:)

2010-02-13 @ 02:53:39
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Mia

Go Vilda!!

Lilla stora tjejen!! :O

vart tog tiden vägen??



Hoppas det går bra på jobbet med!!

Puss!!

2010-02-13 @ 12:32:47
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0