"Början av veckan"

Japp. Då var vi här. "Din lön kommer i början i nästa vecka". Alltså nu. Och har jag fått någon lön än? NEJ. Och att dom inte ens kan ge mig ett exakt datum när den kommer gör mig förbannad. Fan att man ska behöva jaga runt och fixa när det egentligen borde vara så j*vla enkelt.

Självklart är jag inte längre med i facket (Handels) för jag skulle ju bara jobba några dagar. Så där har jag ingen hjälp att hämta heller. Fan.


.. morr. I övrigt är det bara bra här. Vilda ligger och sover sin lilla förmiddagslur, jag har nyss druckit kaffe. Japp. Så ser det ut. Ville hitta på nått idag så jag hörde av mig till syrran, men hon svarade inte. Hon jobbar antagligen. Så, vad göra? Igår städade jag badrumsskåpen och sorterade allt mitt smink. Kastade en del och tvättade mina penslar, my god.. det kan man verkligen inte göra för sällan. Vattnet blev helt grått!

Tänker inte låta den här dagen rymma ifrån mig så jag ska leta fram plattången och fixa frisyren. Henna-färgning gick för övrigt riktigt bra, tiden gick fort och jag satt med det i skallen i ca 3 timmar. Tur att jag rakat bort så mycket hår för annars hade pulvret inte räckt. :P



Kommentarer
Postat av: Hanne

Hur har du fått sådär fin röd färg på håret? Måste man blondera först eller? Är sugen på att ändra färg men jag är rädd att det ska bli så himlans slitet.. Jag har ju inte hur mycket hår som helst att avvara liksom! Hehe...

2010-02-01 @ 12:34:21
URL: http://hhannee.blogg.se/
Postat av: Mia

Frågan är ju om en stuga i skogen skulle räcka, skulle säkerligen höras ändå..:p



Jo men visst är det så... det är alltid något..

Och nu känns det ungefär som att halsen har svullnat igen helt... yey!



Det är alldeles lugnt!! :) visst är det underbart när saker och ting samarbetar??



Massa kram!!

2010-02-01 @ 20:26:31
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Anna Lundin

Rött är jäkligt snyggt på dig bejb. hiihih Jag skulle vilja testa på mig själv men jag tror inte jag skulle passa med det.

2010-02-01 @ 21:39:55
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0