Bebisbus

Japp. Vem hade rätt? Moi. Idag har Vilda klättrat upp i soffan helt själv. Tomas bevittnade det hela nu under dagen.. vår lilla skitunge hade stått där på alla fyra helt plötsligt och pillat på min dator. Haha! :) Vilda har även börjat säga "gah-tt" så fort hon ser katten. Hon är helt galen i katten, och den dumsnälla saken kom krypandes när vi satt i soffan och mös, hon och jag. Som ni ser nedan klämde han ner sin halvrakade lilla kropp mellan oss, mycket mysigt!




Jag har haft en skitbra dag på jobbet också. Yez. Mycket bilåkande men det gillar jag, börjar till och med hitta riktigt bra nu ute i skogarna. Imorgon och måndag ska jag jobba, sedan ledig tisdag och jobba onsdag. På onsdag ska Vilda bli barnvaktad för första gången på riktigt, min mamma kommer hem till oss och passar henne under tiden jag jobbar 07.30-14.00. Kommer nog gå bra tror jag, min mamma har bra hand med ungar.. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0