And so on..

Vilken dag! Dock en bra dag. :) Jobbet har gått jättebra. Förutom den lilla detaljen att jag fastnade med bilen i snön när jag skulle åka hem från den sista brukaren..! Skottade och hade mig och tillslut kom jag loss ändå. En jäklarns kick för självförtroendet kan jag säga, jag hade bestämt mig för att jag skulle klara det själv, och det gjorde jag. Skön känsla.

Vilda-passningen hade gått jättebra, inga sura miner alls.. bara när hon inte fick klättra runt som hon ville. Dvs i soffan, på bryåer, lådor.. till och med skostället! Väldigt skönt att höra att allt gått bra, jag var den som var mest nervös.. Men det är väl bara att inse. Min lilla brud börjar bli stor nu och jag får väl släppa taget lite mer. Men det tar emot.


Nu har mamma åkt hem, Vilda ligger och sover och jag sitter här i soffan med Ebba bredvid mig. Tidigare idag på jobbet fick jag höra av en kollega i min ålder att mina ögonbryn är snygga! Tänk att en sån söt liten kommentar kan göra mig så glad. :) Tack!






Fråga mig inte varför all text är kursiv, kan inte ändra det? Lite störigt.

Kommentarer
Postat av: Felitchia

dina ögonbryn är verkligen skit snygga!

2010-02-17 @ 20:56:21
URL: http://felbitchia.blogg.se/
Postat av: Mia

Hela du är snygg! ;)

Har du skalat bort håret på andra sidan med nu eller är bilden bara spegelvänd??

Puss!

2010-02-18 @ 10:06:11
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0