7 sanningar om mig själv

Okej, Anna har "utmanat" mig, så här kommer sju sanningar om mig själv. Enjoy!



1) Något av det bästa jag vet är att plocka ögonbrynen. Blir helt lycklig när jag ser de där små stråna sitta på fel ställen. Får jag plocka någon annans ögonbryn är lyckan också total.

2) Vissa gånger när jag virkar blir jag nästan manisk. I princip okontaktbar.

3
) Min första riktiga förhållande var med en tjej. Jag var 16 eller 17. Tokigt kär och galen.

4) Jag känner mig naken utan mina glasögon.

5) Jag har svårt att lita på folk och att släppa dem in på livet. Har endast ett fåtal vänner som jag känner att jag kan ringa oavsett vad.

6) Jag är längtar otroligt mycket efter nästa barn. Helst skulle jag vara gravid just i detta nu, men med tanke på boende och ekonomi (och för Vildas skull) väntar vi några år till.

7) Efter min viktnedgång (nu minus 42 kg) känner jag mig så jävla snygg, trots lite valkar och häng-stjärt.. Hell jäh!





Jag i min tur utmanar Hanne, Annah, Sara, och ALLA ni andra som läser min blogg! Har ni ingen egen blogg så skriv svaren i en kommentar. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för utmaningen! har gjort denna några gånger tidigare men ska se om jag kommer på några nya sanningar =)

2010-02-18 @ 13:02:55
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Hanne

Done :)

2010-02-18 @ 22:01:50
URL: http://hhannee.blogg.se/
Postat av: Lynn

LÖV! <3



Vill jättegärna ha besök, men jag ska gå intro imorgon... men vi kanske kan leka i helgen? :)



KRAM!!

2010-02-18 @ 23:16:12
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0