Tisdag

Vilda är på dagis och jag är hemma själv. Ovant. Ska jobba kväll så hon Tomas hämtar henne på dagis sedan. Känns konstigt att bara sitta och vänta ut tiden här hemma, och inte orkar jag ta tag i något heller. Hah. Jo, kaffe ska jag få i mig iallafall. I övrigt har vi inte mycket att rapportera härifrån, livet lallar på. Måste börja slå in lite julklappar snart, ska nog göra det ikväll. När Vilda har gått och lagt sig. Lite enklare då. Råkade lämna en grej framme som hon fick syn på och skulle ha på en gång. Mrr. Så nu hamrar hon för fullt på sin bultbräda, hennes nya kärlek! :) Snickartjej!

Nej.. kaffe var det ja!


Såhär mysig är vår lilla pepparkakshushylla! Tomten säger.. HEEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0