Söndag

Seg men mysig dag. Lite sovmorgon till halv åtta, sedan gick hela familjen upp upp och åt en god frukost. Drömde om kokta ägg men dem var ju såklart slut. Haha. Jag drömmer ofta om mat nuförtiden.. men nu är det slut på det här "du-är-ju-gravid-så-det-är-ok-att-käka-för-två" grejen.. jisses, vägde mig igår och det var inte ok. Känns inte så roligt när man kämpat som fan för att gå ner och sedan gå upp en hel jävla massa kilon igen bara för att man blir gravid. Nepp, det tänker jag inte tillåta! Så nu är det skärpning!

Nu ska jag snart åka iväg och jobba, 16.30-22. Soft.


Bild från 2005 (tror jag?) Inte pinnsmal men trivdes!

Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

Du var jätte snygg där tycker jag. :D

2010-12-13 @ 02:46:39
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0