Ingen lust (#2).

Nä. Det är bara tomt. Tabula rasa liksom.
Kalla det bloggtorka eller vad ni vill men.. mööh.

Har jobbat idag, ledig imorn, jobbar fredag till söndag. Lyckades "byta" (läs; offra mig och byta med en kollega) till mig värsta mupp-passet på lördag, 13-21. Hatar sådana konstiga pass, som varken är dag eller kväll. Hrm. Hela dagen försvinner ju. Skitsamma. Har haft en bra dag på jobbet idag iallafall, knatat runt hur mycket som helst och har lagom ont i benen nu. Känns alltså välförtjänt att jag ligger som en strandad knubbsäl här i soffan.

Jo. Jag har kommit på vad jag vill ha i julklapp. Ni har väl sett "Efternal sunshine of the spotless mind"? En sån där hjärntvättsbehandling. Eller minnesutrensning kanske man kan kalla det. En sån vill jag ha. Ända sedan "Gubben i lådan"-låten kom ut (jag tog en kula för dig, men fick en smula tillbaks, för dig ska jag göra det tusen gånger om trallalaa) så har jag börjat tänka på dig igen och det stör mig - som fan. För du är inte värd att uppta en sekund av mina tankar mer. Min ena hjärnhalva verkar bara inte ha fattat det än så jag önskar egentligen bara det - att få glömma att du har funnits överhuvudtaget. HEJ DÅ.

To cool for school..

Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

snyggt kort på dig. :D

2010-12-16 @ 02:34:33
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

o förresten. måste ses här vid löning en snabbis så du kan få pengar.. har inga just nu. men vid löning.. nästa vecka.. hur är du hemma då? var ska jag komma?

2010-12-16 @ 02:35:15
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Mia

Det ligger en julklapp och väntar på Vilda här hemma nu..;) viskvisk



<3

2010-12-19 @ 17:02:58
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0