semester!

Nu har vi börjat vår lilla semestertripp. Igår for vi iväg till skogarna utanför Uppsala och stannade till hos mina svärföräldrar. Har sovit över här och om några timmar ska vi åka iväg till Furuvik och sedan vidare till Dalarna.

Vädret hade ju kunnat vara roligare men men.. man får väl göra det bästa av det. En miss jag gjorde var ju iallafall att glömma min jacka. Och lite annat junk. Som deodorant. Hmm. Jaja, det var ändå dags att köpa en ny. :D

I övrigt är jag trött mest hela tiden, skulle nog behöva få i mig lite vitaminer för att få ordning på det här.. kommer nog sova i bilen hela vägen upp till Dalarna, gud vad skönt..! Nackspärr är väl en bieffekt men vad skjutton.


Nej, babbel babbel.. kommer väl mmsblogga lite då och då, finns inget internet i huset där vi ska bo.


Tjofling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0