inskrivning & sjukstuga.

Imorse var jag på inskrivningen på mvc. Inget nytt. Bara stick i fingret, sno lite blod, kolla hb och glukos och tjottahejtiallthongjorde.. Och allt var bra. Skönt att höra.


När jag kom hem igen så hade min mamma (som var barnvakt) tagit hand om lite disk och skit i köket, vadå guld värd.. ♥ kände mig som en zombie när jag kom hem och Vilda var jättetrött och grinig. Hon har spytt och är lös i magen men är pigg i övrigt (?). Ingen feber, bara lite kinkig. På eftermiddag trillade min kille in x antal timmar tidigare från jobbet, också sjuk och dålig.

Kul.

Jag är pyttelite förkyld men hoppas att det stannar där.

/håller tummarna


Kommentarer
Postat av: Mia

Usch då... magsjuka på G? Hope not!

Miss you!

2010-08-31 @ 08:24:20
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0