"en mördare i familjen"

Nej, inte i våran. Men i någon annans. Det är ett program som går på tv4fakta just nu, står mer om det här. Skrämmande och fascinerande på samma gång.

I övrigt har jag inte gjort många knop idag, hämtade ju Vilda på dagis och mötte upp Anna nere på "centrum". Ja, utanför Coop alltså. Vi lyckades tajma in alla ungdomar som kom hem från skolan också, hurra. Var man sån? Hängde utanför mataffären och spelade tuff? Jaja, dagens ungdomar.. dom växer också upp en dag. Förhoppningsvis. (Även om jag tycker att dagens ungdomar blir kortare och mindre för varje år, håller ni inte med?)

Öhm, mindmap men okej..



För övrigt har jag tryckt i mig några varma mackor med ost och skinka för jag mådde så jäkla illa.
Och konstigt nog så mår man ju bättre nu! Men tips på vad man kan käka istället som inte innehåller 3000 kalorier?

Salta kex? Måste jag ju käka ett helt paket ju. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0