Krasslig tjej

Vilda är dunderförkyld och har antagligen en ögoninflammation i en ögat också.. ögonvitan är lite rödsprängd men det ser inte så farligt ut och hon verkar inte störas av det. Lilla sjuklingen min. Hon somnade skitsent igår, vaknade kvart i sju imorse och nu vilar hon, det lär antagligen bli en bra stund. Bullade upp med kuddar under madrassen vid huvudändan så att hon får ligga lite mera upprätt.

Själv så har jag inte mycket mer att rapportera. Det går bra med shakesen (konstig böjning i plural), har inte käkat nått annat förutom en halv godis jag blev bjuden på igår när jag jobbade.. kom på mig själv mitt i tuggan, hah!

Ikväll tänkte jag försöka ta mig in till Norrtan och sola en sväng, och säga hej till A & K på jobbet. Om jag vågar störa.. :)


Nu äre' Pantertanter på tv. Det är något sjukt underhållande med den gamla serien. Vet inte vad, men jag gillar den. Hah. Både en och två gånger har man ju tänk på "vem som är vem" i serien, dvs av sig själv och sina egna kompisar.. det, mina vänner är också rätt underhållande att jämföra! :D


Funderar på att klicka hem (fan vad jag hatar det uttrycket egentligen..) den här t-shirten från Gina. Trycket var ju grymt gulligt på nått sätt. Men känner jag till Ginas t-shirtar så är passformen usel och trycket håller nog sådär i tvätten. Men fin är den iaf :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Var glad att det stannar vid förkylning... vi kan byta om du vill...:p har ett magsjukt barn här - dock spyfritt än så länge idag...



Vilket sammanträffande - pantertanter är på här också...:D



Lööv!

2010-04-07 @ 10:35:06
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Sara

Stackars liten! hoppas hon kryar på sig!



Max är snorig och har feber idag!

2010-04-07 @ 11:12:41
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

COOOL tischa... ;)

<3

2010-04-07 @ 20:45:37
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0