Bättre

Klart att det kommer att gå bra. Med förskolan alltså.
Men mammakänslor är mammakänslor och de är fan inte att leka med.
Så, slut om det nu.

Idag har jag och min pappa tatuerat oss. Hans blev jäkligt grym. Hans första och enda (påstår han). Vi får väl se hur det blir med den saken.. you never know! Jag är toknöjd med min också, grön och fin. Sådär lagom svullen nu men det har nog lagt sig lite tills imorn.

Kastar upp bilderna via mms för jag orkar inte hämta sladden till mobilen. Slött va?

Japp! Nu blir det Talang 2010 (hmm..?) och grillat käk. Om grillen behagar bli klar någon gång. Jag och Anna är inte så haj på detta med briketter och skit.. tändgelé, vad är det för lyx liksom? Bra skit! Nu är T hemma igen iallafall och får ta över den där manliga matlagningen.

Hej svejs och trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är också lite nervös för när Max ska börja på förskola. Det är ju några månader kvar men blir konstigt att lämna iväg honom när jag varit hemma med honom så länge.

2010-05-01 @ 11:20:43
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Jag ser inte fram emot att lämna bort honom heller. Men jag vet att han kommer få det bra. Men riktigt svårt kommer det bli.

2010-05-01 @ 22:30:47
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0