6 dagar senare..

Hej på er! Trogna vänner..

Jag har haft mycket för mig den senaste tiden. Fem dagars kvällsjobb är nu överstökat, så skönt.. Har varit ledig under lördagen så då gjorde vi Gränby centrum osäkert, shoppade loss och hittade två par jeans och lite annat skit. Vilda fick nya kläder som ska få ligga som ombyteskläder på förskolan. :)´

Idag ska vi på kalas, min systerdotter Wilma som fyller 10 år på tisdag, ska firas idag. Minns det som igår när hon föddes och det är sjukt hur tiden går så fort. Hon är så snäll, hjälpsam och duktig på allt hon tar sig för. Moster är stolt som en tupp! ♥

I veckan blir det full rulle skulle jag tro, på onsdag ska jag på medicindeligering på jobbet och på torsdag kommer en tjej från Vildas förskola på "hembesök". Sedan är det valborg i helgen, Tomas har jour, sedan är det måndag och.. inskolning på dagis börjar.

Behöver jag säga att jag har lite ångest över det?


Nu ska jag fixa det sista, packa ner presenter och allt vi ska få med oss.. tjohej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nemen, GC utan att säga hej. Vad är det för stil? ;O haha.

2010-04-25 @ 13:15:33
URL: http://emmaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0